tisdag 19 februari 2013

Nya fiskesaker!

Den senaste tiden har det blivit införskaffat en hel del nya saker först och främst till sötvatten! Undertecknad har tröttnat på att så många dagar blåser bort vid havsfiske samt vill jag bredda mitt fiske. Så planerna att börja fiska i sötvatten har legat och grott ett tag framför allt är det specimenfisket där som lockar. Men nu har jag gjort slag i saken och införskaffat en hel del så som Bivvie, larm, spö med mera fortfarande återstår en hel del. Givetvis kommer havsfisket alltid komma först. Så vi får väl se hur mycket sötvattensfiske det blir:):)
Ska detta bli våren/sommarens bostad:)

Vi fick även införskaffat oss nya flytoveraller i går på sportfiskegiganten blev Sundridge Crossflow. En overall som vi är riktigt nöjda med slitstarka, lätta, andasfunktion, bra med fickor för att nämna lite.

4 kommentarer:

  1. Tjena Patrick, välkommen till metet, precis så resonerade jag som du nu gör ang blåsten etc, o nu blir du som jag fast i meteträsket ;-) skitfiske

    SvaraRadera
  2. Tjena Lars!

    Okej! ja det ska bli kul med nya utmaningar, Ja man vet aldrig kanske snart ligger poseidonbåten till försäljning:):) är väldigt avkopplande och skönt med skogsmiljö osv.

    SvaraRadera
  3. Är det ett Trakker SLX tält? Det är i så fall ett kanon tält ni skaffat.

    Esbjörn
    SG Triton

    SvaraRadera
  4. Hej Esbjörn!

    Ja det stämmer bra det:)

    SvaraRadera